Vśeobecné obchodné podmienky (VOP) a reklamačný poriadok

certif-saec

Môžete nám dôverovať

Spĺňame podmienky bezpečného a transparentného nákupu Slovenskej asociácie pre elektronický obchod

 

Ako je to  so zárukou ?

Záruka je úplne rovnaka ako v kamenných predajniach.Zákonom daná minimálna záruka je 2 roky , na niektore produkty však može byť

aj predĺžená záruka , pri týchto produktoch je to vždy  vyznačené

Obchodné podmienky

Máte tri možnosti aj pri preprave aj pri platbe. Buď je po dohode možné si tovar vyzdvihnúť osobne u nás na sklade, vtedy je platba v hotovosti. Alebo si môžete vybrať medzi prepravou kuriérskou firmou a slovenskou poštou. Platbu v takom prípade môžete zrealizovať cez bankový účet alebo na dobierku kedy platíte v hotovosti buď na pošte alebo kuriérovi.

Vaše osobné údaje

V našej firme chránime Vaše súkromie. Aby sme Vám mohli poskytnúť všetky služby, potrebujeme o Vás vedieť základné informácie. Niektoré z nich majú povahu osobných údajov v zmysle Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 O ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov (GDPR) . My sa týmto Nariadením  pri používaní Vašich údajov riadime.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zásady spracovania osobných údajov v súlade s nariadením GDPR

Kontaktné údaje prevádzkovateľa

Názov: Ľuboslava Teremová-Poľovníctvo TEREM
Adresa sídla: Námestie SNP 9, Banská Bystrica

prevádzka - predajňa 

Národná 2, Banská Bystrica

IČO: 34258001
E-mail: luba@polovnictvoterem.sk
Telefón: 0903 477 007

 

Spracovanie osobných údajov prebieha v súladu s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 zo dňa 27. 4. 2016 o ochrane fyzických osôb v súvislosti so spracovaním osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov a o zrušení smernice 95/46/ES (ďalej len „Nariadení"), zákona o spracovaní osobných údajov a zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonom v platnom znení.

Pojmy

Subjekt údajov: Fyzická osoba (spotrebiteľ a osoba samostatne zárobkovo činná), ku ktorej sa osobné údaje vzťahujú (ďalej tiež „Vy" alebo „zákazník");
Osobný údaj: Akékoľvek informácie o identifikovanom alebo identifikovateľnom zákazníkovi; identifikovateľným zákazníkom je fyzická osoba, ktorú je možné priamo alebo nepriamo identifikovať, najmä odkazom na určitý identifikátor, napríklad meno, identifikační číslo, lokalizačné údaje, sieťový identifikátor alebo na jeden či viac zvláštnych prvkov fyzickej, fyziologickej, genetickej, psychickej, ekonomickej, kultúrnej alebo spoločenskej identity tejto fyzickej osoby (ďalej tiež „údaje" alebo „informácie");
Správca: Subjekt, ktorý určuje účel a prostriedky spracovania osobných údajov, realizuje spracovanie a nesie zaň zodpovednosť. Správcom osobných údajov je Ľuboslava Teremová-Poľovníctvo TEREM (ďalej tiež „my");
Zpracovatel: Subjekt, který na základě zákona nebo z pověření správce zpracovává osobní údaje pro správce, a to na základě smlouvy o zpracování osobních údajů (dále také „obchodní partner" či „partner");
Webové stránky dostupné na www.teremeshop.sk

Účel spracovania osobných údajov: Dôvod, prečo sú osobné údaje spracovávané. Takýmto dôvodom môže byť napr. plnenie zmlouvy, správa používateľských účtov, vyriaďovanie podnetov a sťažností, zasielanie informačných newsletterov či zobrazovanie reklám na základe záujmov zákazníkov;
Cookies: Krátké textové súbory, ktoré si ukladá Váš webový alebo mobilný prehliadač. Väčšina súborov cookies obsahuje jedinečný identifikátor, tzv. ID súboru cookie. Jedná sa o reťazec znakov priraďovaný webstránkami a serverov tomu prehliadaču, ktorý súbor cookie uložil. To umožňuje webtránkám a serverom jednotlivé prehliadače rozlíšiť a identifikovať. Súbory cookies sa používají pre zlepšenie fungovania webstránok, vyhodnotenie ich návštevnosti a za účelom lepšieho cielenia marketingových aktivít. Ak prechádzate naše webstránky, predpokládáme, že súhlasíte s používaním týchto súborov.
Tretie krajiny: štáty mimo Európsky hospodársky priestor, ktorého súčasťou sú predovšetkým členské krajiny Európskej únie a Island, Lichtenštajnsko a Nórsko.

Aké osobné údaje sú spracovávané?
My a naši zmluvní spracovatelia v nadväznosti na príslušný právny titul a účel spracovania spracovávajú nasledujúce osobné údaje, respektíve kategórie osobných údajov:
identifikačné a adresné údaje: napr. meno, priezvisko, doručovacia alebo iná kontaktná adresa, adresa odberného miesta, sídlo podnikania, IČO, DIČ;
elektronické kontaktné údaje: napr. telefónne číslo, e-mailová adresa;
iné elektronické údaje: IP adresa, cookies;
ďalšie osobné údaje spojené so zmluvným vzťahom: číslo bankového účtu, história objednávok;
ďalšie osobné údaje: typicky údaje poskytnuté zákazníkom v objednávkovom formulári alebo v iných dokumentoch a pri komunikácii s nami, a to vrátane neskorších aktualizácií.

Aký je pôvod osobných údajov?
Spracovávame údaje, ktoré nám poskytnete napr. pri objednávke našich služieb, registrácii používateľského účtu, komunikácii s nami alebo prihlásením k odberu newsletterov. Typicky ide o
identifikačné a adresné údaje;
elektronické kontaktné údaje;
ďalšie osobné údaje spojené so zmluvným vzťahom.

A ďalej údaje, ktoré získavame automaticky na základe toho, že prechádzate naše webstránky. Väčšinou sa jedná o:
iné elektronické údaje:
cookies
webstránka, z ktorej ste na naše webstránky prišli;
IP adresa;
dátum prístupu a doba prístupu;
vyhľadávacie dopyty;
kód odpovedi http a https;
prenášané skupiny dát;
údaj o prehliadači a operačnom systéme počítača.

Prečo sú osobné údaje spracovávané?
Vaše osobné údaje môžu byť spracovávané pre nasledujúce účely:
Plnenie zmluvného vzťahu.
Správa zákazníckeho účtu.
Komunikácia so zákazníkmi, hodnotenie spokojnosti, publikácia recenzií, doporučenia kníh, vyriaďovanie podnetov, sťažností a reklamácií.
Zasielanie informačných newsletterov a ponuka našich produktov či služieb.
Priamy marketing a tvorba personalizovaného obsahu a reklamy.
Zlepšovanie kvality našich produktov a služieb, analýzy návštevnosti našich webstránok a Vášho správania na webe.
Prevádzkovanie zákazníckej súťaže a doručovanie výhier.
Ochrana našich práv, majetku či bezpečia, alebo práv, majetku či bezpečia ďalších osôb.
Účtovné a daňové účely.
Plnenie ostatných právnych povinností.

Vaše osobné údaje môžu byť spracovávané na základe nasledujúcich právnych dôvodov:
Plnenie zmluvy.
Plnenie právnej povinnosti.
Oprávnený záujem správcu na zasielanie informačných newsletterov.
Súhlas so zasielaním informačných newsletterov.

Spracovanie osobných údajov pre účely plnenia zmluvného vzťahu, účtových a daňových účelov a plnenia ostatných právnych povinností sú zákonnými či zmluvnými požiadavkami. Ak plánujete prostredníctvom našich webstránok uskutočniť objednávku, máte povinnosť nám pre tieto účely svoje osobné údaje poskytnúť.

Ako dlho sú osobné údaje spracovávané?
Vaše osobné údaje sú spracovávané:
po dobu nevyhnutnú k výkonu práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi Vami a nami a uplatňovania nárokov z týchto zmluvných vzťahov (4 roky);
po dobu nevyhnutnú k plneniu právnej povinnosti (účtovné doklady 5 rokov, daňové doklady 10 rokov);
po dobu trvania nášho oprávneného záujmu na zasielanie informačných newsletterov (2 roky od posledného otvorenia informačného newsletteru);
po dobu trvania Vášho súhlasu (najdlhšie po dobu 4 roky od jeho udelenia, prípadne 4 roky od poslednej objednávky).

Komu sú osobné údaje sprístupnené?
Prístup k Vašim osobným údajom môžu mať nasledujúce kategórie našich partnerov (príjemcov):
Poskytovatelia prepravy tovaru.
Poskytovatelia účtovného a daňového poradenstva.
Poskytovatelia IT služieb a hostingu.
Poskytovatelia zabezpečenia a integrity našich služieb a webstránok.
Poskytovatelia analytických služieb.
Poskytovatelia asistenčných služieb pre zákaznickú podporu.
Poskytovatelia platobných brán (poskytovatelia platobných kariet).
Poskytovatelia právnych služieb, advokáti.
Poskytovatelia tlačových a poštových služieb.
Partneri spolupracujúci s nami na vernostných programoch, pri poriadaní konferencií, seminárov a iných akcií.
Partneri, ktorí pre nás zaisťujú priamy marketing a partneri a prevádzkovatelia technických riešení, vďaka ktorým Vám môžeme zobrazovať personalizovaný obsah a reklamu.
Orgány verejnej správy.

Sú osobné údaje predávané mimo EÚ?
Správca má / nemá úmysel predávať osobné údaje do tretej zeme (mimo Európsky hospodársky priestor) alebo medzinárodnej organizácii. Príjemcovia osobných údajov v tretích krajinách sú:
Partneri, ktorým poskytujeme údaje za účelom analýzy návštevnosti našich webstránek, Vášho správania na webstránkach a obchodných konverziách.
Poskytovatelia IT služieb a hostingu, vrátane cloudových služieb.
Poskytovatelia mailingových služieb.

Akým spôsobom sú osobné údaje spracovávané?
Osobné údaje sú spracovávané manuálna i automatizovane. O všetkých činnostiach spracovania vedieme riadne záznamy v súlade s príslušnými právnymi predpismi.

Nie ste predmetom žiadneho rozhodnutia založeného výhradne na automatizovanom spracovaní, vrátane profilovania, ktoré by pre Vás malo právne účinky alebo by sa Vás obdobným spôsobom významne dotýkalo. Netvoríme/Tvoríme profily z Vašich osobných údajov za účelom rozboru alebo predvídania Vašich preferencií, záujmov, ekonomickej situácie, spoľahlivosti, miesta, kde sa nachádzate alebo Vášho pohybu (typickým príkladom profilovania je monitorovannie správania návštevníkov webstránok za účelom sledovania ich preferencií tak, aby ich mohol obchodník v budúcnosti osloviť s ponukou ušitou na mieru práve im).

Aké sú práva subjektov údajov?
Pri realizácii Vašich práv sa na nás obracajte prostredníctvom našich kontaktných údajov, ktoré sú uvedené v úvode týchto zásad.

V súvislosti so spracovaním Vašich osobných údajov máte nasledovné práva (čl. 15 až 21 GDPR):
Právo na prístup k osobným údajom.
Právo na opravu nepresných a doplnenia neúplných osobných údajov.
Právo na výmaz osobných údajov.
Právo na obmedzenie spracovania osobných údajov.
Právo na prenositeľnosť údajov.
Právo vzniesť námietku proti spracovaniu.
Právo na informácie o automatizovanom rozhodovaní, vrátane profilovania.

Ak spracovávame Vaše osobné údaje na základe Vášho súhlasu, máte právo kedykoľvek tento súhlas odvolať.

Ďalej máte právo podať sťažnosť u dozorového orgánu, ktorým je Úrad pre ochranu osobných údajov, so sídlom Hraničná 4826/12, 820 07 Ružinov, tel.: 02/323 132 14, web: dataprotection.gov.sk/uoou.

Ako sú spracovávané súbory cookies?
Spracovávané súbory cookies je možné oddeliť podľa platnosti na:
dočasné cookies (tzv. session cookies), ktoré zostávajú uložené vo Vašom prehliadači len do doby, kým zavriete Váš prehliadač, trvalé cookies (tzv. persistent cookies), ktoré zostávajú dlouhodobo uložené vo Vašom prehlidači, kým neuplynie ich životnosť alebo kým ich manuálne neodstraníte (doba uloženia súborov cookies vo Vašom prehliadači závisí na nastavení samotné cookie a nastavení Vášho prehliadača).

A podľa funkcií na:
esenciálne, ktoré sú nevyhnutné pre funkčnosť našich webstránok,
preferenčné, ktoré umožňujú, aby si naše webstránky zapamätali informácie, ktoré menia, ako sa webstránka správa alebo ako vyzerá (napr. preferovaný jazyk alebo región, kde sa nachádzate), tieto cookies nie sú nevyhnutne nutné pre fungovanie našich webstránok, ale zvyšujú funkčnosť a praktickosť ich používania,
analytické, ktoré nám pomáhajú s analýzou Vášho zážitku na našom webe (tzv. User Experience = používateľský zážitok) a vďaka ktorým rozumieme, ako používate naše webstránky.

Nepoužívame cookies tretích strán, na základe ktorých prebieha sledovanie viacerých internetových stránok, aby sme Vám mohli poskytovať personalizovaný obsah a reklamu na webových stránkach tretích strán a iných predajných kanáloch.

Sú spracovávané i údaje o deťoch?
Naše webstránky nie sú určené deťom mladším 16 rokov. Ich osobné údaje teda úmyselne nezhromažďujeme. Ak zistíme, že sme nedopatrením získali osobné údaje o deťoch mladších 16 rokov, podnikneme kroky k tomu, aby sme tieto údaje čo najrýchlejšie vymazali, okrem prípadov, kedy sme príslušným zákonom viazaní si ich ponechať.

Záver
Právne predpisy i naša obchodná stratégia a s ňou súvisiace spôsoby spracovávania Vašich osobných údajov sa môžu meniť. Ak sa tieto zásady rozhodneme aktualizovať, umiestnime zmeny na našich webstránkach a budeme Vás o týchto zmenách informovať. V prípadoch, kedy má dôjsť k zásadnejšej zmene týchto zásad, alebo v prípade, kedy nám tak uloží zákon, budeme Vás informovať vopred. Žiadame Vás, aby ste si tieto zásady starostlivo prečítali a pri ďalšej komunikácii s nami, resp. používaní našich webstránok tieto zásady pravidelne kontrolovali.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Pri nakupovaní je potrebné poskytnúť nasledovné informácie o Vás:

Meno a priezvisko, presná adresa vrátane krajiny (resp. adresa, ktorá ma byť uvedená na faktúre) Vaša e-mailová adresa (slúži na Vašu identifikáciu v systéme a na komunikáciu s Vami) voliteľne ďalšie adresy (ak si želáte doručiť zásielku na inú adresu ako je fakturačná) telefónne číslo (pre rýchlejší kontakt s Vami) ak nakupujete ako firma / živnostník, naviac: obchodný názov, IČO a IČ DPH (pre vystavenie faktúry a správne zaúčtovanie)

Tieto údaje sú uchovávané v chránenej databáze na serveri. Tieto údaje sú taktiež nutné pre náš účtovný a fakturačný systém. Pri nákupe nie je povinná registrácia, zaregistrovať sa však môžete, registrácia urýchli váš ďalší nákup, ak si želáte zmazať vašu registráciu požiadajte nás o to e-mailom.

V našom obchode nezadávate žiadne informácie, ktoré by sa priamo týkali práce s peniazmi na Vašich účtoch. Všetky v súčasnosti ponúkané formy elektronického bankovníctva (platenia za tovar cez internet) sú realizované priamo na stránkach Vašej banky, ktorá nám poskytne jedine informáciu o úspešnosti či neúspešnosti platby a Vaše meno, prípadne číslo účtu (aby sme vedeli platbu identifikovať a v prípade potreby vrátiť). V žiadnom prípade sa nedozvieme žiadne ďalšie informácie, ako Vaše prihlasovacie údaje alebo zostatok na Vašom účte.

Počas Vašej návštevy sú na našom serveri uchovávané dočasné informácie, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie obchodu (napr. čo ste vložili do nákupného košíka, kedy ste na stránku prišli, odkiaľ ste na stránku prišli).

Kedykoľvek po prihlásení sa na stránke si môžete svoje osobné údaje skontrolovať a v prípade potreby zmeniť.

Vaše osobné údaje nezverejňujeme, nesprístupňujeme, neposkytujeme žiadnym iným subjektom, s výnimkou organizácií, s ktorými je spolupráca nevyhnutná pre správne vybavenie Vašej objednávky. Sú to najmä banky (v niektorých prípadoch poskytnutie Vášho mena), doručovateľské služby (adresa na dodanie). Tieto údaje sú však vždy poskytnuté jednorázovo pre vybavenie Vašej konkrétnej objednávky. Databázu osobných údajov chránime pred ich poškodením, zničením, stratou a zneužitím.

Prevádzkovateľ môže tretím stranám alebo verejnosti poskytnúť súhrnné štatistické informácie o zákazníkoch, návštevnosti, obrate a ďalšie údaje, avšak na základe nich nie je možné nijakým spôsobom identifikovať jednotlivých zákazníkov.

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

Čl. I. ÚVODNÉ USTANOVENIA

Tieto všeobecné obchodné podmienky / ďalej len VOP/ platia pre nákup v internetovom obchode, ktorého prevádzkovateľom je spoločnosť Ľuboslava Teremová-Poľovníctvo TEREM so sídlom Námestie SNP 9 Banská Bystrica, 974 01,predajňa  Národná ulica  2, zapísaný v Živ. reg. č. 601-10914 (ďalej len predávajúci) a pre zmluvy uzatvorené prostredníctvom systému elektronického obchodného domu spoločnosti Ľuboslava Teremová-Poľovníctvo TEREM(ďalej len „systém”). VOP bližšie vymedzujú a upresňujú práva a kompetencie predávajúceho a jeho kupujúcich a sú neoddeliteľnou súčasťou každej kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi predávajúcim a kupujúcim, pokiaľ sa zmluvné strany výslovne nedohodli na odchylnej úprave.

Prevádzkovateľ internetového obchodu www.teremeshop.sk týmto prehlasuje, že s osobnými údajmi svojich zákazníkov nakladá v zmysle Zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov. Predaj tovaru prostredníctvom internetu sa riadi najmä zákonom č. 22/2004 Z.z. a zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho. Pre účely týchto VOP sa za kupujúceho považuje každý kupujúci, nielen spotrebiteľ. Čl. II.

Orgán dozoru:

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Banskobystrický kraj
Dolná 46, 974 00 Banská Bystrica 1
Odbor výkonu dozoru
tel. č.: 048/412 49 69
048/415 18 71
fax. č: 048/4124 693

Čl. II. INFORMÁCIE POSKYTOVANÉ PRED UZATVORENÍM ZMLUVY: 

Spoločnosť Ľuboslava Teremová - Poľovníctvo TEREM so sídlom Banská Bystrica, 974 01,Námestie SNP 9 prevádzka  Národná ulica 2,  Banská Bystrica, týmto v súlade s sut. § 3 ods.1. zák.č. 102/2014 Z.z. pred uzatvorením zmluvy uzavretej na diaľku podľa tohto zákona poskytuje na svojej stránke nasledujúce informácie:

1/ Hlavné vlastnosti tovaru sú uvedené na stránke e-shopu pri popise a špecifikácii tovaru v náhľade jednotlivého tovaru. Špecifikácia tovaru sa súčasne nachádza v objednávke vyhotovenej podľa VOP .

2/ Predávajúcim je spoločnosť  Ľuboslava Teremová- Poľovníctvo TEREM so sídlom Námestie SNP 9 Banská Bystrica, 974 01, prevádzka Národná ulica 2 Banská Bystrica

3/ Kontaktné údaje predávajúceho sú nasledovné: telefónne číslo: e-mail: 0903 477 007 luba@polovnictvoterem.sk 

4/ Reklamácie tovaru, sťažnosti alebo iné podnety možno podať na adrese predávajúceho uvedenej v bode 2/. Reklamácie možno súčasne uplatniť v autorizovanom servise (podľa oznamu v záručnom liste , alebo na webovej stránke uvedenej v bode 2/ a to postupom podľa čl. IX. VOP.

5/ Cena tovaru vrátane 20% DPH je uvedená pri popise a špecifikácii jednotlivého tovaru a po vložení tovaru do košíka je súčasne celková cena tovaru vrátane DPH uvedená v objednávke tovaru. K celkovej kúpnej cene tovaru v závislosti od kupujúcim vybraných možností môžu byť započítané náklady na dopravu, dodanie tovaru, poštovné a pod. v zmysle čl. V. VOP.

6/ Platobné podmienky sú uvedené ďalej v čl.V. VOP, dodacie podmienky sú uvedené vo VOP v článku VI. predávajúci sa zaväzuje dodať kupujúcemu tovar najneskôr do 30 dní od uzavretia kúpnej zmluvy. Informácie o postupoch uplatňovania a vybavovania reklamácií sú uvedené v článku IX. VOP. Informácie o postupoch uplatňovania a vybavovania sťažností a podnetov v súvislosti s ochranou osobných údajov sú uvedené v článku X. VOP.

7/ Všetky informácie o práve kupujúceho odstúpiť od zmluvy sú uvedené v článku VIII. VOP. Okrem informácií uvedených v článku VIII. predávajúci súčasne poskytuje kupujúcemu nasledujúce poučenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy podľa a poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy priamo na webovej stránke.

8/ Predávajúci týmto informuje kupujúceho, že ak odstúpi od zmluvy uzatvorenej v zmysle týchto VOP, bude znášať náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, a to v zmysle ustanovenia § 10 ods. 3 prvá veta zákona č. 102/2014 Z. z., podľa ktorého pri odstúpení od zmluvy znáša spotrebiteľ náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru a tiež náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty.

9/ Informácie o zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru sú uvedené v článku IX. VOP.

10./ Predávajúci prehlasuje, že nie je viazaný žiadnym kódexom správania.

Čl. III. - OBJEDNÁVKA A UZAVRETIE KÚPNEJ ZMLUVY

1. Všetky objednávky podané prostredníctvom internetovej predajne predávajúceho sú po uzavretí zmluvy na diaľku považované za záväzné.Akceptáciou doručenej objednávky predávajúcim v elektronickej podobe vzniká kúpna zmluva, na základe ktorej vzniká kupujúcemu povinnosť zaplatiť kúpnu cenu.

2. Objednávka je súčasne návrhom kúpnej zmluvy. Po odoslaní objednávky obdrží kupujúci na svoju e-mailovú adresu automaticky vykonávané oznámenie o prijatí objednávky do elektronického systému predávajúceho. Potvrdenie doručenia obsahuje údaje o tom, že predávajúcemu bola doručená objednávka, nie je však akceptovaním návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy. Na e-mailovú adresu kupujúceho môžu byť v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom jeho objednávky.

3. Predávajúci následne zašle na e-mailovú adresu kupujúceho informáciu o tom, či bola objednávka kupujúceho akceptovaná. Informácia obsahuje názov a špecifikáciu tovaru, ktorého predaj je predmetom kúpnej zmluvy, ďalej údaje o cene tovaru a/alebo iných služieb, údaj o predpokladanej dodacej lehote tovaru, názov a údaje o mieste, kde má byť tovar dodaný a údaje o prípadnej cene, podmienkach, spôsobe a termíne prepravy tovaru do dohodnutého miesta doručenia tovaru pre kupujúceho, údaje o predávajúcom (obchodné meno, sídlo, IČO, číslo zápisu v obchodnom registri a pod.), prípadne aj iné potrebné údaje.

4. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je vyplnenie všetkých registračným formulárom predpísaných údajov a náležitostí a odsúhlasenie obsahu objednávky. Miestom dodania tovaru je adresa uvedená kupujúcim v registračnom formulári.

Daňový doklad (faktúra) a v prípade potreby aj záručný list sú dodávané spolu s tovarom. Pri osobnom odberu tovaru si tieto doklady prevezme kupujúci osobne spolu s tovarom.

5. Po odoslaní záväznej objednávky bude predávajúci v procese uzatvárania kúpnej zmluvy spracúvať osobné údaje kupujúceho bez jeho súhlasu ako dotknutej osoby, keďže spracúvanie osobných údajov kupujúceho bude vykonávané predávajúcim v predzmluvných vzťahoch s kupujúcim a spracúvanie osobných údajov kupujúceho je nevyhnutné na plnenie z kúpnej zmluvy, v ktorej vystupuje kupujúci ako jedna zo zmluvných strán.

6. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho prevzatím tovaru s odkladacou podmienkou úplného zaplatenia kúpnej ceny spolu s nákladmi predávajúceho spojených s predajom, ktoré znáša kupujúci tj. vrátane poštovného resp. iného obdobného poplatku.

7. Pri produkte, o ktorý má kupujúci záujem je potrebné stlačiť tlačidlo “Pridať do košíka”, tento produkt sa následne pridá do nákupného košíka. Po ukončení výberu produktov do košíka, môže kupujúci prejsť k vyplneniu doručovacej adresy a spôsobu doručenia a platby tlačidlom “Prejsť k objednávke”. V tomto kroku je postupne možné vybrať spôsob platby a spôsob doručenia. Následne je potrebné zadať základné informácie ako sú : adresa, e-mail a podobne aby objednaný tovar mohol byť riadne doručený. Ďalším krokom je potrebné aktivovať/stlačiť tlačítko „ objednávka s povinnosťou platby „ a následne tlačítko “Potvrdiť objednávku” čím je objednávka tovaru ukončená. 

8. Potvrdenie o objednávke predávajúci bezodkladne po jej doručení zašle na email, ktorý uvedený v registrácii. O stave objednávky je kupujúci informovaný prostredníctvom emailu. V prípade, že sa objednávku nepodarí urobiť, je možné zaslať ju prostredníctvom emailu na adresu luba@polovnictvoterem.sk (nezabudnite pripísať všetky detaily týkajúce sa objednávaného tovaru, Vašu dodaciu adresu a kontakt na mobilný telefón).

9. Kupujúci má právo stornovať objednávku do 24 hodín od objednania, a to prostredníctvom elektronickej pošty alebo písomne, na tovar vyrobený podľa špecifických požiadaviek spotrebiteľa. Takúto storno objednávku považuje predávajúci za zrušenú. Pri zrušení objednávky je potrebné uviesť číslo objednávky, meno a e-mail resp. kontakt. V prípade zrušenia objednávky neúčtuje predávajúci kupujúcemu žiadne poplatky súvisiace so stornom objednávky. V prípade, že kupujúci použil ako formu platenia “platba na účet spoločnosti”, predávajúci vráti finančné prostriedky bankovým prevodom na účet kupujúceho a to do 14 dní, tj. rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri svojej platbe. 

10. Objednávka urobená kupujúcim v zmysle týchto VOP je objednávkou, ktorej súčasťou je povinnosť kupujúceho zaplatiť kúpnu cenu.

Čl. IV. - PREDAJ TOVARU DO ZAHRANIČIA

1. Našli ste na našej stránke výrobok, ktorý by ste si chceli kúpiť, ale momentálne sa nachádzate alebo žijete v zahraničí? Naším úsilím je vyhovieť želaniam všetkých kupujúcim bez ohľadu na miesto dodania tovaru. V prípade, že je to mimo územia SR, riešime platobné a dodacie podmienky individuálne v závislosti od miesta vášho pobytu a od veľkosti a hmotnosti objednaného tovaru.

2. Dôležitou informáciou pre zahraničných kupujúcich je cena za dopravu. Táto suma je určovaná individuálne v závislosti od celkovej ceny objednávky, veľkosti, objemu a miesta dodania tovaru. Túto informáciu Vám, samozrejme, vieme poskytnúť ešte pred samotnou objednávkou. V prípade, že tieto dodacie podmienky akceptujete, nebráni nám už nič v úspešnej realizácii obchodu. Tovar do zahraničia zasielame prostredníctvom kuriéra UPS. Pri doručení do ČR platíte cenu tovaru a dopravu kuriérskou službou v prepočte na Kč podľa aktuálneho kurzu Národnej banky Slovenska (www.nbs.sk).

3. Poštovné do zahraničia sa počíta individuálne a vychádza z aktuálnych cien stanovených prepravcami tovaru do zahraničia, o ktorých budete informovaný a ktoré z našej strany nie sú žiadnym spôsobom navyšované, ani inak menené.

Čl. V. - PLATBY ZA TOVAR , DOPRAVA A POPLATKY:

a/ Prevodným príkazom na účet predávajúceho

b/ Dobierkou

c/ Osobný odber

POŠTOVNÉ - SLOVENSKO 

 Ľuboslava Teremová - Poľovníctvo TEREM  poskytuje viacero možností platenia. Vami objednanéprodukty budú doručené buď zásielkovou službou alebo Slovenskou poštou. Snažíme sa, aby aj poštovné bolo pre Vás čo najvýhodnejšie.

Dobierkou kuriérom s doručením do 2 pracovných od expedície z nášho skladu - 4,99 EUR s DPH (zaplatíte pri prevzatí tovaru priamo prepravcovi). Pri objednávke, kde hmotnosť tovaru bude vyššia ako 10 kg, bude cena prepravy vypočítaná osobitne so zohľadnením aktuálnych cien stanovených prepravcami tovaru, o ktorých budete informovaný a ktoré z našej strany nie sú žiadnym spôsobom navyšované, ani inak menené. Pre objednávky s hmotnosťou vyššou ako 10kg neplatí akcia prepravy zdarma.

Dobierkou poštou na poštu - 5,95 EUR s DPH. Pri objednávke, kde hmotnosť tovaru bude vyššia ako 10 kg, bude cena prepravy vypočítaná osobitne, so zohľadnením aktuálnych cien stanovených prepravcami tovaru, o ktorých budete informovaný a ktoré z našej strany nie sú žiadnym spôsobom navyšované, ani inak menené. Pre objednávky s hmotnosťou vyššou ako 10kg neplatí akcia prepravy zdarma.

Balík kuriérom s doručením do 2 pracovných od expedície z nášho skladu - 4,95 EUR s DPH (potrebné zaplatiť na účet vopred)

Balík pošta na adresu s doručením do 2 pracovných od expedície z nášho skladu - 6,95 EUR s DPH (potrebné zaplatiť na účet vopred)

Hotovostne v sídle spoločnosti na základe faktúry a vystaveného príjmového peňažného dokladu bez poštovného 

Ceny tovaru určené v našom internetovom obchode sú uvedené s DPH a sú konečné, je však potrebné pripočítať k nim vyššie uvedené náklady na dopravu- poštovné, resp. poplatky za kuriérsku službu. Internetový obchod nevyžaduje žiadne iné poplatky spojené s realizáciou objednávky. Konverzný kurz je € = 30,1260 SKK. Uvedené ceny platia iba pre odoslanie obyčajných zásielok na Slovensko a pri poslaní celej objednávky v jednej zásielke. Pri rozdelení objednávky a jej poslaní vo viacerých zásielok môže byť celkové poštovné vyššie so zohľadnením aktuálnych cien stanovených prepravcami tovaru, o ktorých budete informovaný a ktoré z našej strany nie sú žiadnym spôsobom navyšované, ani inak menené. Ohľadom presnej výšky poštovného do zahraničia budeme informovať po potvrdení Vašej objednávky. K uvedeným sumám neúčtujeme žiadne ďalšie poplatky. Balné neúčtujeme, bez ohľadu na hodnotu Vašej objednávky či počet objednaných titulov.

Okrem štandardného doručenia Vašej objednávky Slovenskou poštou Vám ponúkame aj komfortné doručenie kuriérom. Tento spôsob má hneď viacero výhod:

doručenie do 24 hodín od expedície (doručuje sa v pracovné dni)

doručenie vždy priamo do Vašich rúk - domov či do práce

 

OSOBNÝ ODBER

Ľuboslava Teremová - Poľovnictvo TEREM®

Vám okrem pohodlného doručenia vašich objednávokaž ku vám domov kuriérom ponúka aj možnosť prísť si pre vašu objednávku osobne do nášho obchodu - tzv. osobný odber. Ak si zvolíte tento spôsob doručenia a platby, za tovar platíte pri osobnom preberaní tovaru. Telefonicky bude dohodnutý presný čas a dátum prevzatia tovaru, aby vyhovoval obom stranám. Tovar je možné si vyzdvihnúť osobne na adrese Banská Bystrica, 974 01, Národná ulica 2 alebo v akejkoľvek prevádzke uvedenej v kontaktoch alebo pri výbere pobočky pri objednávke v eshope.

Čl. VI. - DODACIE PODMIENKY A EXPEDIČNÉ LEHOTY

1.  Ak nie je v popise objednaného výrobku uvedené inak, je všetok tovar, ktorý je na sklade, expedovaný do 2 pracovných dní po potvrdení objednávky. V prípade, že sa objednaný tovar nevyrába, resp. nie je v prevádzkových možnostiach predávajúceho tovar pre kupujúceho zabezpečiť, alebo by s obstaraním tovaru boli spojené neprimerané náklady, nie je predávajúci viazaný objednávkou, o čom kupujúceho v lehote do 3 dní od zistenia tejto skutočnosti upovedomí.

2. Každý kupujúci je informovaný o zaslaní tovaru emailom. Objednávku si môže skontrolovať pri prihlásení sa v systéme. O stave objednávky je kupujúci taktiež upovedomený emailom.Dodávka tovaru je uskutočnená prostredníctvom zásielkovej služby alebo poštou na adresu uvedenú kupujúcim v objednávke. 

3. Dodanie tovaru na územie členských štátov Európskej únie, príp. iných štátov uskutočňujeme na základe predchádzajúceho súhlasu a vzájomného písomného odsúhlasenia si ceny za poštovné a balné a príp. ďalších dodacích podmienok medzi kupujúcim a predávajúcim.

4. Predávajúci si vyhradzuje právo na predĺženie expedičnej lehoty v prípade, že tovar nie je momentálne na sklade, nebol včas dodaný výrobcom a pod., alebo sa vyskytnú iné nepredvídateľné udalosti. V prípade ďalšej expedičnej lehoty bude zákazník informovaný emailom, alebo telefonicky. Predávajúci je však povinný v súlade splatnou právnou úpravou dodať tovar kupujúcemu najneskôr do 30 dní odo dňa doručenia objednávky zo strany kupujúceho.

6. V akútnych prípadoch (napr. tovar je určený ako darček, alebo je treba ho doručiť pred odchodom na dovolenku) nás kupujúci môže požiadať o prednostné vybavenie objednávky. Je možné v objednávke uviesť prednostnú realizáciu objednávky, resp. telefonicky doplniť uvedenú požiadavku. Tovar odošleme prostredníctvom balíka zásielkovou službou s doručením do 24 hodín (nasledujúci pracovný deň od odoslania).

7. Pokiaľ časť objednaného tovaru buď nie je momentálne na sklade, alebo je potrebné na zákazku vyrobiť, celú objednávku pozastavíme a kupujúceho informujeme o približnom možnom termíne vybavenia celej objednávky. Kupujúci nás na základe tejto informácie môže po odsúhlasení objednávky požiadať o zaslanie tej časti tovaru, ktorá je na sklade, v rámci lehoty stanovenej obchodnými podmienkami a zbytok tovaru bude vyexpedovaný, akonáhle bude k dispozícii. V tomto prípade však zákazník hradí poštovné za obidve zásielky.

Čl. VII - NEDORUČENÉ ZÁSIELKY

Pokiaľ sa zásielka vráti ako nedoručená bez nášho zavinenia (pošta adresáta nenašla, nevyrozumela o uložení zásielky, zákazník zásielku nedopatrením alebo úmyselne neprevzal, a pod.) odošleme zákazníkovi správu e-mailom so žiadosťou o informáciu, čo ďalej robiť s jeho objednávkou. Odpoveď na túto výzvu očakávame v termíne do 7 dní od odoslania správy. Ak nás zákazník požiada o opätovné odoslanie zásielky, doúčtujeme k celkovej cene zásielky druhý manipulačný poplatok a poštovné ako pri prvom odoslaní. Opätovné odoslanie nedoručenej zásielky je možné len na základe úhrady vopred. Pokiaľ zákazník na našu výzvu v navrhnutom termíne neodpovie, objednávku stornujeme. Zákazníka na storno objednávky upozorníme. V tomto prípade bude ďalší nákup zákazníka možný len po zaplatení tovaru vopred (bankovým prevodom). Ak platba prebehne v poriadku, toto platobné obmedzenie pre ďalšie objednávky zrušíme.

Čl. VIII -ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY

Dokument na odstúpenie od zmluvy na stiahnutie

1. Kupujúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy bez uvedenia dôvodu a to do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Tovar sa považuje za prevzatý okamihom, keď kupujúci alebo ním určená osoba / okrem dopravcu/ prevezme tovar., alebo ak sa:
a/ tovary objednané kupujúcim v jednej objednávke dodávajú oddelene - okamihom prevzatia tovaru dodaného ako posledného
b/dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov - okamihom prevzatia posledného dielu alebo kusa
c/ tovar dodáva opakovane počas vymedzeného obdobia - okamihom prevzatia prvého tovaru.

Kupujúci môže odstúpiť od kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je kúpa tovaru aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

123

Čl. IX. - REKLAMAČNÝ PORIADOK, ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY TOVARU

Dokument na stiahnutie - reklamácie

4. Záruka sa nevzťahuje na prípadné vady tovaru, na ktoré bol kupujúci v dobe uzatvárania
zmluvy upozornený a súčasne prevzatie tovaru neodmietol. Pokiaľ ide o veci použité, nezodpovedá predávajúci za vady
zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktoré mala vec pri prevzatí kupujúcim.

7. Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný spolu s reklamáciou predložiť predávajúcemu záručný list, pokiaľ bol k tovaru
vystavený, resp. faktúru, ktorá slúži ako záručný list. Záručná doba začína plynúť od prevzatia tovaru kupujúcim a predlžuje sa o dobu, po ktorú bol tovar v záručnej oprave, čím je myslená doba od prevzatia tovaru do reklamácie, až do doby, kedy bola kupujúcemu zaslaná výzva na vyzdvihnutie tovaru zo záručnej opravy. V prípade výmeny tovaru získava kupujúci na nový tovar záruku v dĺžke 24 mesiacov.

8. V písomnom oznámení musí byť uvedený popis zistených závad, t.j. musí uviesť o aké vady sa jedná a ako sa prejavujú. Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť a vyriešiť reklamáciu v lehote najneskôr do 30 dní odo dňa jej uplatnenia. Predávajúci môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť vadnú vec za bezvadnú, ak to kupujúcemu nespôsobí závažné ťažkosti. V ostatnom platia pre zodpovednosť predávajúceho za vady tovaru ustanovenia všeobecne záväzných právnych predpisov, najmä zákona o ochrane spotrebiteľa č. 250/2007 Z.z. v platnom znení.

9. Po obdržaní reklamovaného tovaru Vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a dohodneme sa s Vami na rýchlom vyriešení problému: reklamovaný tovar Vám vymeníme kus za kus, prípadne iný, ktorý si vyberiete (do hodnoty reklamovaného tovaru) alebo Vám vrátime peniaze. O reklamácií rozhodneme ihneď, v zložitých prípadoch najmä ak je potrebné odborné posúdenie vady, najneskôr do 30 dní od prijatia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty máte právo na vrátenie kúpnej ceny tovaru alebo máte právo na výmenu výrobku za nový výrobok. O výsledku reklamácie budete informovaný bezprostredne po vybavení reklamácie telefonicky, resp. e-mailom a písomne.

gfedgd

 

Informačná povinnosť o alternatívnom riešení sporov

 

Ak spotrebiteľ nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu, alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má spotrebiteľ právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovedal zamietavo, alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania, má spotrebiteľ právo za účelom ochrany svojich spotrebiteľských podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Subjektmi alternatívneho riešenia sporov sú Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk), alebo iné subjekty zapísané do zoznamu subjektov alternatívneho riešenia sporov, ktorý vedie Ministerstvo hospodárstva SR. V prípade cezhraničného sporu má spotrebiteľ právo obrátiť sa na Európske spotrebiteľské centrum (www.esc-sr.sk), ktoré mu poskytne adresu na doručovanie, elektronickú adresu alebo telefonický kontakt na subjekt alternatívneho riešenia, ktorý je príslušný na riešenie jeho sporu.

 

Prihlásenie